جالب ترین ها
قدیمی ترین وبلاگ در مورد جالب ترین ها
گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ گروه طراحي پيام بلاگ

دموکراسی میگوید : رفیق حرفت رو خودت بزن نانت را من میخورم...

مارکسیسم می گوید : رفیق نانت رو خودت بخور حرفت رو من میزنم...

فاشیسم میگوید : رفیق نانت رو من میخورم، حرفت رو هم من میزنم و تو فقط برای من کف بزن...

اسلام حقیقی میگوید : نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن و من فقط برای اینم که تو به این حق برسی

اسلام دروغین میگوید : تو نانت را بیاور به من بده و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم ووووووو حرف بزن

اما آن حرفی که ما میگوییم..........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : جالب ترین ها، جالب ترین متن ها، ،
برچسب ها : ،
شنبه 28 خرداد 1390



پيوندها
امکانات جانبي